Pappan är hemma igen 💜

God kväll🌛
 
Igår var jag och Sebastian lediga. Eftersom vi väntade på att pappan skulle komma hem blev det en lång dag.. Lillebror var inte helt pigg så han låg nästintill stilla framför teven medan även jag passade på att vila litegrann när det för engångsskull kändes okej 😉 Jag hann greja med tvätt samt plocka undan innan pappan äntligen kom hem 💕
 
När Patricia kom hem från skolan hade han dock inte kommit än så hon gick till dörren flera gånger för att kolla ifall han kommit än. Tillslut dök han upp och lyckan var total ❤️ 😘 Det känns skönt att ha familjen samlad igen 😀 Nåja, just nu är han påväg till Årjäng, men han är ju i Sverige i alla fall 😉
Mamma kommer hit för att skjutsa mig till jobbet imorgon samt för att ta med barnen hem till sig tills Kent är klar med sitt 😀 Vi måste verkligen lösa detta med bilar.. Det blir minst sagt krångligt när vi bara har en fungerande... Tänk om man kunde vinna lite pengar 😉 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: