Sjukdom igen samt tankar om tiderna..

God kväll🌛
 
Idag hämtade jag och Sebastian upp storasyster på skolan för att åka hem till några kompisar för att leka i några timmar. Med facit i hand blev det nog för mycket för Patricia efter att hon precis varit sjuk, för hon avslutade dagen med att få 39,1 grader i feber! Min stackars tjej 💖 Jag hoppas det blir, som det brukar dvs att det går över tills imorgon. Vanligtvis när hon har feber försvinner det nämligen lika fort, som det kommer så vi håller tummarna 🤞 Kent ringde till Axel för att fråga om Patricia kunde vara hos dem imorgon. Det gick bra så han har åkt dit för att lämna henne. Jag gillar egentligen inte att lämna bort henne när hon sjuk, men den här gången får det bli så ändå och jag vet att hon kommer ha det minst lika bra hos sin farbror 💜
 
Sebastian ligger och snarkar för fullt - det låter så fridfullt 💖 Imorgon ska han till förskolan igen efter att ha varit ledig sedan förra onsdagen.. Jag hoppas vi får till det där mötet med fröken snart (vi fick ställa in det förra veckan) så det slipper bli såhär dumt. Ju fler dagar han får vara hemma desto ledsnare blir han när det är dags igen.. Jag förstår att det blir konstigt för honom då det varit väldigt oregelbundet sedan innan semestern! Självklart mår han ju inte dåligt av att vara med mig, men han behöver vara på förskolan för att få umgås med sina jämngamla kompisar samt för att hänga med i vad de lär sig. Det är ju inte så att han kommer att få vara där varje dag eller så utan det blir någon timme extra här och där. Det finns några tillfällen då jag börjar sent - det blir dumt för honom eftersom han då bara får vara där i 1 1/2-2 timmar innan han blir hämtad igen. De dagarna kommer vi absolut lägga till fler timmar. Sedan vet jag inte riktigt hur det blir utan vi får helt enkelt se vad vi kommer överens om 😀
 
 
Jag är helt säker på att det bara kommer vara positivt för Sebastian att vara mer på förskolan,men hur jag ska klara mig utan min grabb? 😉 💗


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: