Då var det måndag igen 🥀

God förmiddag 🥀
 
Idag åkte jag hem till mamma efter att jag slutat jobbet. Sebastian glömde nämligen sina glasögon här igår så jag åkte hit för att hämta dem samt sova 👓 😴. Eftersom han inte använder glasögonen när han leker är det lätt hänt att han (eller vi vuxna med för den delen) glömmer bort dem. Det är meningen att vi ska skaffa ett par till, men vi vill vänta tills vi varit till ögonmottagningen på återbesök innan för att se ifall han ska ha samma styrka eller så. Det är alltid bra att ha ett par extra ifall de han har går sönder eller, som nu, att de glöms kvar någonstans 👍
 
Just nu ligger jag förhoppningsvis och sover gott - inlägget är tidsinställt 😀 Vid tvåtiden är det dags att vakna till för då är det dags att göra mig iordning och sticka iväg för att hämta barnen på förskolan/fritids. Sedan får vi förhoppningsvis en lugn eftermiddag hemma. Det brukar vara skönt efter en arbetshelg - särskilt denna med tre vakna nätter. Denna gång har jag dock sovit väldigt bra måste jag säga 👍 Jag kan ha svårt för det annars, men inte den här gången, vilket känns väldigt skönt. Det är viktigt att klara av att sova på dagtid när man inte får sova på natten annars är man helt slut på måndagmorgon! Det ska i alla fall bli skönt med några lediga dagar nu 😉
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: