Det börjar med sovmorgon och slutar med goda mackor 😉

God kväll 🍂
 
Jag fick en ordentlig sovmorgon imorse så jag gick inte upp förrän klockan 9.30 🕒 Trots att jag varit vaken från och till under morgonen var det skönt att kunna ligga kvar i sängen fram tills dess 👍 Efter en knapper frukost kunde jag konstatera att vi var tvungna att handla under dagen så barnen och jag tog oss en tur till Kristinehamn. Vi passade på att slänga skräp när vi ändå var iväg 👍
 
Vi köpte med en varsin plocksallad ifrån Maxi - det var riktigt gott 😍 Sedan har jag klippt lite av gräset, men det var för blött, långt och träligt så det gick inte bra! 👎 
 
Barnen har nyss badat 🛁 Precis när vi bäddat ner oss i soffan ringde Mats för att fråga om vi ville komma dit för att äta varma mackor. De ville vi så nu håller barnen på att klä på sig innan vi åker hemifrån ett tag igen ☺️
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: