En onsdag med mys 💟

God kvĂ€ll 🌃 
 
VĂ„ran onsdag började med sovmorgon - barnen kom ner vid halv Ă„tta â˜ș Jag somnade gott i soffan igĂ„r sĂ„ jag lĂ„g kvar i den en stund medan barnen tittade pĂ„ teven. Efter frukosten gjorde vi oss iordning för att Ă„ka till Toves, Thea och deras mamma Frida för att leka samt fika ⛟ 🎂 Frida fyllde Ă„r igĂ„r sĂ„ det bjöds bl a pĂ„ tĂ„rta. 
 
Sedan Ă„kte jag och Patricia till förskolan för att lĂ€mna Sebastian. Han behövde komma lite tidigare för att inte komma mitt i maten. Eftersom det var en stund kvar tills Patricia skulle vara pĂ„ fritids fick hon följa med mig till Rasta för att hĂ€mta ut ett paket 📩 Vi köpte oss Ă€ven en varsin korv. 
NÀr jag hade lÀmnat storasyster ocksÄ Äkte jag till jobbet för att vara med pÄ dagens möte. 
 
NĂ€r jag hĂ€mtade barnen stannade vi kvar för att leka pĂ„ skolgĂ„rden en stund â˜ș Även Sebastians fröken och de tvĂ„ barnen, som var kvar gick dit sĂ„ barnen lekte tillsammans en stund extra medan jag tjattrade lite med fröken 😉
 
HĂ€r hemma har vi hunnit med att fixa kvĂ€llsmat. Patricia ville ha fiskbullar sĂ„ hon gjorde iordning potatis medan jag fixade iordning pizza Ă„t oss andra 🍕 Efter att ha Ă€tit av sin mat med god aptit smakade storasyster Ă€ven pĂ„ pizzan 😉
Vi myste till det lite extra med tĂ€nda ljus 💜
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: