Glass och c vitamin

Hej hej 🌹
 
Under förmiddagen mös jag och Sebastian med lite glass och clementin 🍨 🍊 Det lindrar i alla fall tillfälligt! C vitamin är ju dock väldigt bra för kroppen så jag hoppas att om jag mumsar i mig av dessa goda frukter samt dricker vatten med citron så känner jag mig piggare snart 🍋 
 
 
Det är sååå svårt att låta bli sötsaker när man går här hemma, men jag försöker hålla mig till endast glass.  Lillebror ska snart åka traktor med pappan så då ska storasyster också få glass 🍦 Det kanske blir en liten skål för mig också.. 
 
Jag har vilat mig en stund nu under eftermiddagen för jag ska nämligen jobba i natt. Tyvärr var förskolan stängd idag så det blir lite mindre vila för mig och lite tråkigare för barnen, men så blir det ibland 💖
 
Sebastian har lånat mig mobil och tagit massor av bilder bland annat dessa:
 
 
 
 
Vi har gjort en koja, som naturligtvis skulle vara med på kort 📸 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: