Hälften av familjen har haft en ledig dag 💖

God kväll 🍁
 
Idag har jag och Sebastian varit lediga ☺️ Medan storasyster var på skolan passade han bl a på att ta ett bad i lugn och ro (nåja!), ta en promenad bort till pappas jobb tillsammans med mamma samt ta ytterligare en sväng till gården för att lämna pappas laddare (denna gång tog vi bilen). Ulrika var där vid det andra tillfället så vi stod ute och pratade ett tag med henne innan lillebror fick hjälpa mig att köra hem 🚙 🚘 
 
När Patricia kom hem grejade jag färdigt med lite tvätt innan vi gick ut för att städa ur husvagnen. Vi hjälptes åt alla tre så det gick fort 😀 Sedan har barnen lekt massor tillsammans utan nästintill något bråk alls så jag har passat på att vila mig framför teven litegrann. 
 
Nu ligger kvällsmaten i magen och Patricia har duschat 🚿 Barnen får titta på teven en liten stund innan vi går upp för att läsa en bok 📙 Jag och Patricia hjälptes åt igår och jag tror vi gör likadant idag. Hon tycker det är kul att läsa, men blir frustrerad när det inte riktigt blir rätt alla gånger. Jag försöker förklara att man behöver öva och öva, men tålamodet är inte direkt det största 😂 Hon tyckte dock att det var kul när vi turades om så vi kommer nog att fortsätta med det 💜 
 
Häromdagen fick vi hem lappen ifrån värmlandsskolfoto för Patricia så idag loggade jag och Sebastian in oss för att titta på bilderna. Hans hade inte laddads upp än, men storasyster var så fin 😘 Man kan gå tillbaka för att kolla på gamla foton, vilket vi gjorde. Tänk vad de växer, mina små ungar 💜💜💜
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: