Julklapp till storasyster samt önskelistan 🎁

Hej hej 👋 
 
Förutom det jag köpte till Sebastian, som jag visade häromdan, beställde jag även Patricias första julklapp 🎁 Hon har vuxit ur sin gamla plus att den verkligen sjunger på sista versen så det fick bli en ny Elsaklänning 👗
 
 
Jag tänkte fixa en liten önskelista åt henne också ☺️ 
 
För att hålla sig varm skulle hon behöva ett par fleecebyxor 👖Tröjor har hon flera stycken redan. Det är storlek 134/140,som gäller ☺️
 
 
Förra året köpte vi ett par fodrade fingervantar, men de gick tyvärr sönder så ett par såna (eller flera som extra) vore kanon 👌 
 
 
 
 
Några andra roliga klänningar att klä ut sig i vore inte heller fel 👘 🎭
Kanske något roligt spel, lego eller pysselgrejor, då det är något av det bästa hon vet 🎨 
Hon har vuxit ur nästan alla gympakläder så lite sånt önskar hon sig också 😉
 
Eftersom jag planerar att göra om på hennes rum vore det roligt med lite fina saker dit ☺️ Jag tycker nämligen att hon börjar bli lite för stor för de möblerna hon har just nu. Nya gardiner, mattor, någon fin stol till skrivbordet osv. Jag gillar de här klädhängarna ☺️
 
 
Hon har en loftsäng så jag har tänkt ställa skrivbordet och någon fin hylla under så hon får en liten mysig vrå där ☺️ På så vis får hon ju mer plats i övriga rummet också 👌
 
Roliga saker att leka ute i snön med hade varit skoj 🎿 
 
Det var de förslagen jag har just nu ☺️ Jag tycker själv att det är lättare att komma på vad man ska ge bort om man kan få någon idé 💡 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: