Kusinbus och besviken..

God kväll 🌇
 
Jag har inte bara två utan faktiskt tre sovande barn här hemma idag 😴. Kusinen Tyra har varit här under eftermiddagen/kvällen medan hennes mamma och pappa jobbar. De har busat både inomhus och utomhus - tillochmed Sebastian, som är ett riktigt energiknippe, var helt slut när vi skulle äta kvällsmat 😉 Lite nuggets och ris gjorde dock susen för han höll igång ett tag till efter det,men nu har han också somnat 💖
 
 
Själv tog jag en bar till kvällsmat då jag inte är särskilt förtjust i de nuggets man gör hemma. Jag har börjat ersätta någon måltid då och då med en bar/smoothie/shake,vilket fungerar bra för jag gillar ju dem 😉 Jag har inte haft några bestämda faste dagar utan tar det måltid för måltid. Särskilt frukosten har jag svårt att få till bra så den byter jag ut rätt som det är. Någon dag har jag ätit bara nutrilett under hela dagen för att avsluta med en lagad måltid på kvällen. Det känns, som ett väldigt bra sätt för mig så jag kommer köra på såhär ett tag nu för att förhoppningsvis se något resultat snart!! Jag vägde mig häromdan och blev riktigt besviken för jag hade gått upp 6 kilo sedan början på sommaren! Usch, det kändes inte alls bra för jag vet att min kropp inte mår bra utav detta...Det kanske dock var en vägning, som krävdes för jag känner mig mycket mer motiverad nu! 👌 Jag har ju ingen tidspress mer än att jag vill bli av med allt överflödigt skit så fort, som möjligt, så jag får ta en dag i taget....
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: