Lite spel och morgonmys 💓

God morgon, god morgon ☁️
 
Igår passade vi på att spela spel tillsammans hela familjen 💓 Vi ville umgås allihopa eftersom det bara är Kent, som kommer vara hemma i helgen. Förhoppningsvis blir det bättre väder så de kan köra på med höstbruket, men de har hotat med regn har jag hört.. Det vore ju bra om de kunde jobba på nu när vi ändå har barnvakten fixad för helgen,men det går ju tyvärr inte att styra över vädret.. 
 
Jag och barnen åker till mamma i eftermiddag. Vi packade allt igår, sedan bar jag ut allt till bilen för att ha det färdigt tills idag 😀 Jag har inte bestämt mig för om jag och Sebastian ska hämta storasyster på skolan eller om vi väntar tills hon kommer hem med bussen. Vi får se vad jag bestämmer mig för när det är dags 😉 
 
Frukosten är precis intagen och jag ska snart dammsuga innan jag tar en dusch, men först ska jag bara sitta här bredvid sonen i soffan och bara ha det gott 💓 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: