Min goa tjej 💜💜💜

God morgon, god morgon 🍁
 
Idag vaknade Patricia pĂ„ sitt allra bĂ€sta humör, vilket gjorde att vi fick en rolig stund tillsammans medan hon gjorde sig fĂ€rdig för skolan 💜 
Det kĂ€ndes vĂ€ldigt bra för nu kommer vi inte att trĂ€ffas förrĂ€n imorgon eftermiddag nĂ€r jag hĂ€mtar henne pĂ„ fritids. Barnen sover ju nĂ€r jag kommer hem frĂ„n jobbet ikvĂ€ll och hon sover troligtvis imorgonbitti ocksĂ„. Sebastian Ă„ker med mig till förskolan sĂ„ jag fĂ„r trĂ€ffa honom en liten stund pĂ„ morgonen i alla fall 💖 
 
Jag plockade fram lite "nya" klĂ€der Ă„t lilldamen igĂ„r. Vi har en kasse med sĂ„nt hon fĂ„tt frĂ„n Emilia, som egentligen Ă€r lite stort, men det fick Ă€ndĂ„ Ă„ka fram nu. Hon var sĂ„ glad och valde glatt en fin klĂ€nning, vita leggings och en kofta, som hon skulle ha pĂ„ sig idag 💜💜 
Jag fick Ă€ran att "vĂ€lja" klĂ€der Ă„t henne tills imorgon med villkoren att det skulle vara en klĂ€nning och "den dĂ€r populĂ€ra tröjan" 😂 Jag rĂ„kade kommentera bomberjackan, som jag plockade fram igĂ„r, som populĂ€r vilket hon tydligen snappade upp - sĂ„klart 😉. Jag ska gĂ„ upp och plocka fram nĂ„got fint om en stund. IgĂ„r hĂ€ngde jag klĂ€derna pĂ„ en galge sĂ„ vi lĂ€tt fick med klĂ€derna i morse. Det tyckte Patricia var vĂ€ldigt smart sĂ„ jag fĂ„r vĂ€l köra pĂ„ det inför imorgon ocksĂ„ 😉
 
Patricia lĂ€ngtar till helgen sĂ„ hon kan ta sovmorgon. Troligtvis kommer hon Ă€ndĂ„ vakna runt 6.30 tiden,men dĂ„ Ă€r det ingen, som vĂ€cker henne och det Ă€r skillnad 😀 
 
 
Bilden Ă€r ifrĂ„n nĂ€r vi var med farmor pĂ„ jobbet för nĂ„gon vecka sedan 😀
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: