Mys med barnen 💗

God kväll 🌃 
 
Efter att ha ätit rester till lunch bakade jag och Sebastian chokladmuffins. Han gjorde nästan allt själv - jag talade bara om hur mycket det skulle vara av allt 😀 Jag hällde även upp den färdiga smeten i formarna (bl a de, som ger mönster av en uggla). 
 
När vi hade bakat färdigt spelade vi memory innan vi lade några puzzel. När storasyster kom hem spelade hon och jag memory 💗 Det var mysigt att umgås lite med dem innan de åkte hemifrån några dagar 💕 
 
Mamma, hennes väninna Annika och barnen åkte härifrån runt fyratiden. Sedan dess har jag legat här i soffan för att vila. Jag är inte så trött att jag kommer lyckas somna, men även vila gör mycket inför nattjobb. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: