Mysmorgon 💖💖💖

God morgon 👋 
 
VĂ„ran onsdag började betydligt bĂ€ttre Ă€n vad vĂ„ran tisdag gjorde. Patricia lĂ„g redan vaken och log nĂ€r jag kom in för att sĂ€ga till henne att det var dags att gĂ„ upp 💖 Sedan pratade hon glatt pĂ„ medan hon gjorde sig iordning 😀 En perfekt start pĂ„ dagen med andra ord 💕
 
Sebastian kom ner strax efter att jag kommit in igen efter att ha vinkat av storasyster vid bussen. Han fick börja dagen med ett bad 🛁 Nu försöker han bestĂ€mma sig för vad han vill se pĂ„ teven - det Ă€r minsann inte det lĂ€ttaste 😂 
 
 
 Om pappan slutat i tid nĂ„gon dag tĂ€nkte jag att han skulle fĂ„ fixa till Sebastians hĂ„r litegrann för nu börjar det bli lite lĂ„ngt igen 💖 
 
Jag och lillebror Ă€r lediga idag ocksĂ„ sĂ„ vi fĂ„r se vad vi ska hitta pĂ„. Med tanke pĂ„ gĂ„rdagen, som gick i ett, blir det nog en nĂ„got lugnare dag. Dagens första mĂ„ste Ă€r ju i alla fall en god frukost â˜•đŸ„–đŸ§€đŸ„š
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: