Omväxling förnöjer 😀

God förmiddag 🍁
 
De två första av mina tre jobbnätter har varit lugna. Jag har kunnat greja med saker vi annars inte hinner samt fixat lite extra god frukost i form av goda smörgåsar med stekt ägg 🍳 I fredagsnatt bakade jag även en variant av morotskaka, som jag hoppas att gamlingarna uppskattade 💜 
Det är absolut en av fördelarna med att jobba natt - att man har ork över till att fixa till det där lilla extra. Ibland kan det vara körigt om många är vakna och vill ha hjälp samtidigt, men man får ta en person i taget så blir det ändå bra tillslut ☺️ Om det är mycket att göra kanske man inte hinner greja med massa extra saker, men om det är lite lugnare brukar jag försöka baka något eller liknande så de får något nybakat till sitt kaffe ☕ 
 
Att slippa all stress, som det oftast blir när man jobbar under dagen är skönt ibland och jag skulle gärna jobba fler nätter. Lite variation är aldrig fel 😉 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: