Shopping till lillebror 🛒

Hejsan hejsan 👋
 
Jag hade fĂ„tt ett mejl ifrĂ„n H&M om att jag hade 25 % rabatt pĂ„ en valfri vara samt gratis frakt idag. Jag gick in via appen för att kika runt litegrann för att se om jag hittade nĂ„gonting till Sebastian. Han vĂ€xer och vĂ€xer och har just nu vĂ€ldigt dĂ„ligt med vanliga tröjor plus att han behöver vinterskor. Han har önskat sig detta i present ocksĂ„, men klĂ€der gĂ„r alltid Ă„t och vinterskor detsamma 😀 Det Ă€r alltid bra att ha nĂ„gra olika par eftersom de kanske blir blöta eller skitiga. 
 
Jag bestĂ€llde de hĂ€r fina (och billiga) tröjorna 👕
 
 
Dessutom fyndade jag de hĂ€r skorna 👟
 
 
 Jag har bestĂ€llt lite saker ifrĂ„n wish ocksĂ„ â˜ș 
 
VĂ„ran "lilla" kille gillar spindelmannen, som ni kan se med tanke pĂ„ bestĂ€llningen 😉
 
 
 
Den hĂ€r har jag en sĂ€rskild plats för pĂ„ hans rum - jag lovar att visa er nĂ€r den Ă€r pĂ„ plats 😀
 
 
Nackdelen med wish Ă€r ju att leveranstiden Ă€r rĂ€tt lĂ„ng. Vi fĂ„r se om nĂ„got hinner komma innan lillebror fyller Ă„r sĂ„ han kan fĂ„ det i present annars fĂ„r det helt enkelt bli julklappar istĂ€llet 🎁 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: