"Ska vi slå vad?", marknad, jobbat m m 💜

Hej hej 👋 
 
I fredagskväll kom Axel, Linnea och Monica hit för att spela spel. Det hette "ska vi slå vad?" och var riktigt kul faktiskt ☺️ Jag hade med mig Patricia i mitt lag i slutet 💜 
 
Igår fick jag äntligen komma hemifrån efter att ha varit hemma enda sedan måndagen! Jag och barnen åkte med Monica på marknad i Storfors. Den var lagom stor för att barnen skulle orka gå omkring utan problem. Det blev lite gnäll ifrån Patricia på slutet, men i det stora hela var det trevligt 💜 
Efteråt åkte vi till McDonalds i Kristinehamn. Det var gott med mat, men det bästa var att vi såg polisen 😀 De måste ju också äta till barnens stora nyfikenhet 😉 Barnen fick även leka utomhus i rutschkanan en stund innan vi åkte därifrån ☺️ Vi åkte vidare till farmors jobb för att ta emot en lastbil, som skulle lossa spannmål 🚛 
Vi fikade medan vi väntade på att något skulle bli färdigt - jag förstod aldrig vad, men det kvittar ju 😂
 
 
Vi avslutade med ytterligare en fika (barnen åt även kall korv) och lite spel hos farmor innan vi åkte hem till pappan, som hade slutat jobbet ☺️ 😉 Henrik var också där så vi bjöd på kaffe och barnens muffins ☕ Barnen fick godis, som vi köpt på marknaden. Även vi vuxna mumsade i oss litegrann 🤦‍♂️ 
 
Kent åkte iväg för att kolla efter vildsvin tillsammans med Henrik så när barnen lagt sig fick jag lite egentid 🐗 💜 Det var dock ingenting att se på teven så jag började kika igenom min gamla blogg mammatillpatricia.blogg.se. Jag hittade många fina bilder på min tjej när hon var riktigt liten 💜💜
 
Här är vi fortfarande kvar på sjukhuset efter förlossningen 💜 
 
 
Den här är ifrån hennes 1 års dag 🎈 
 
 
Jag ska damma av min fotoskrivare för att skriva ut massa bilder 📸 Jag får kanske be min kära sambo om hjälp ifall jag inte klarar det själv 😉


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: