Cirkus dags

God kväll 🌛
 
Jag kan säga att det var tre förväntasfulla barn, som jag vinkade av när Monica slutat jobbet 💗 Även Edvin skulle med så Kicki kom förbi med honom 😀 De har det säkert jätteskoj ☺️ 
 
Det märks så väl att vi inte är vana vid att barnen är borta för varken Kent eller jag visste vad vi skulle hitta på 😂 Jag kröp nyss ner i ett bad i alla fall - passar på medan jag får vara ifred 🛁 Sedan får det bli någon timme framför teven innan barnen kommer hem och det blir sovdags 😴
 
Jag längtar faktiskt tills de kommer för jag vet att de kommer vara så glada 💗 Det är inte varje dag man får gå på cirkus 🤹‍♂️ För Sebastians del är det första gången! Därför ska det bli extra kul att se vad han tyckte ☺️
 
 
💖💖💖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: