En lite extra mysig torsdag 💞

God morgon 📰
 
IgĂ„r Ă„kte vi till Karlstad nĂ€r Kent hade slutat jobbet. Vi började med att Ă„ka till VĂ€lsviken för att försöka fĂ„ tag i lite grejor, som barnen behöver inför vĂ„ren. Jag blev lite frustrerad nĂ€r i princip allt vi tittade pĂ„ var slutsĂ„lt i barnen storlekar 😮 Vi fick tag i ett varsitt par skalbyxor Ă„t dem i alla fall sĂ„ nu kan vi stryka det fĂ„r listan ✅ 📃 Resten fĂ„r vi helt enkelt leta vidare efter.
 
 
Efter att vi Ă€ven handlat inne pĂ„ Coop Ă„kte vi för att Ă€ta, som var huvudmĂ„let â˜ș Vi valde "Chaplin", som vi Ă€tit pĂ„ flera gĂ„nger förut. Sebastian valde pizza medan Patricia Ă„t flĂ€skfilĂ©. Hon tyckte det var jĂ€ttegott och sa till pappan att han skulle öva pĂ„ att göra lika gott kött 😂 Ett helt klart godkĂ€nt betyg â˜ș Hela familjen mumsade Ă€ven i sig efterrĂ€tt av olika slag. BĂ„de Kent och jag drack kaffe till, vilket visade sig vara en vĂ€ldigt dum idĂ© för jag klarade inte av att somna. NĂ€r klockan var strax innan tre hade jag slumrat till en kvart ungefĂ€r! 😮 DĂ„ gav jag upp och gick ner för att försöka somna framför teven istĂ€llet. DĂ„ dröjde det inte lĂ€nge innan jag tillslut lyckades fĂ„ cirka 3 timmars sömn innan barnen vaknade. Det Ă€r tur att vi inte har nĂ„gra planer för dagen för jag lĂ€r vara seg 😉
 
Det var i alla fall vĂ€ldigt mysigt att gĂ„ ut och Ă€ta - lite vardagslyx 💗 💞


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: