En summering ☺️

God morgon 🌧️
 
Jag tog visst en liten bloggpaus 😉 Hoppas du har haft en härlig påsk 🐥 Själv jobbade jag torsdag och fredag innan jag fick resten av påsken ledigt. När jag kom hem på fredagen var Johanna och familjen här ❤️ Det var mysigt att få umgås med dem några timmar innan de skulle åka hemåt efter att ha varit i Kristinehamn några dagar ☺️ 
 
På påskafton åt vi lunch hos mormor och morfar ❤️ Även mamma och Joakim, som åkte med oss ifrån stan, var med ❤️ 
Kvällen spenderade jag och Kent utomhus för att packa in bland annat några jakttorn i en container. De skulle nämligen ha arbetsdag i skogen på söndagen och eftersom ingen kunde komma för att förbereda fick jag hjälpa till. Det var inte lätt att få till det, men tillslut fick vi ordning på det 👍😉
 
Medan Kent och hans jaktkompisar spenderade hela söndagen i skogen tog jag med mig barnen för att hälsa på Katrin, Martin, Stina och Sigrid ❤️ Det var kul att träffa dem ☺️
 
På måndagen åkte Kent för att fixa Monicas bil. Som vanligt gick det inte riktigt, som planerat så han blev borta i princip hela dagen. Jag och barnen roade oss här hemma under tiden ☺️ 
 
I tisdags var det dags för förskolan/fritids/jobb. Barnen var jätteglada över att få vara där några timmar 😀 Patricia är nästan aldrig på fritids, men den här veckan har hon lov ifrån skolan så då var det dags ☺️
 
När jag hämtade barnen verkade de må bra. Sebastian somnade i bilen, vilket han gör då och då så jag tyckte inte att det var särskilt konstigt. Efter att vi varit hemma en liten stund började han dock att kräkas 🤢 Patricia bar ner en madrass och sängkläder åt lillebror, som somnade nästan direkt och sedan sov nästintill hela tiden fram till onsdag morgon! Han var vaken någon kort stund för att gå på toaletten och dricka litegrann, men sedan somnade han om direkt. Han kräktes dock inget mer, men vi höll oss hemma igår för säkerhetsskull!
 
Idag och imorgon är vi ändå lediga så då hinner de 48 timmarna med råge gå innan det är dags för mig att jobba igen på lördag! Om det inte blir något mera förstås - vi håller dock tummarna för att det inte blir så 🤞
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: