Njuter utomhus đŸš” ☀

Hej hej 👋
 
Efter ett arbetspass hĂ€mtade jag barnen pĂ„ förskolan/skolan innan vi Ă„kte hemĂ„t. Sebastian passade pĂ„ att klĂ€ttra litegrann medan vi vĂ€ntade pĂ„ storasyster â˜ș
 
 
Idag Ă€r det riktigt skönt vĂ€der sĂ„ vi hĂ„ller oss utomhus Ă€ven hĂ€r hemma ☀ Barnen leker för fullt med allt möjligt ❀ SjĂ€lv har jag varit inne en liten svĂ€ng för att tömma och fylla diskmaskinen igen samt steka pĂ„ tvĂ„ Ă€gg till mackorna, som fick bli dagens lunch Ă„t mig. Medan jag Ă„t lunchen fick barnen frukt 🍏
Nu har de fyllt pĂ„ energiförrĂ„den igen 😉 De verkar iochförsig aldrig ta slut, men Ă€ndĂ„ 😂 Just nu har Patricia lĂ„nat ut sin cykel till lillebror, som stolt klarar av att cykla pĂ„ den 💞 đŸš”Â 
 
 
Jag sitter pĂ„ trappan och njuter av lugnet ❀ 
 
Sebastian körde nyss foten i en lerpöl sĂ„ han badar fötterna just nu 😂 Typiskt barn att lyckas hitta den enda leran pĂ„ flera kilometers avstĂ„nd (jag kanske överdriver lite, men ni förstĂ„r vad jag menar 😉) 😂
 
 
Han blev dock ledsen sĂ„ jag fick lova att det faktiskt gĂ„r att tvĂ€tta skorna â˜ș 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: