Pysselstunder ☺️

Hej hej 👋
 
Patricia fick många pysselsaker av olika slag när hon fyllde år ☺️ Vi har grejat lite då och då med grejorna så nu är flera av dem klara 😀 Jag tänkte visa några av resultaten. Jag tycker att det är minst lika kul (om inte ännu mer p g a bättre tålamod), som Patricia. Det är en perfekt grej att göra tillsammans ❤️
 
Idag har vi använt oss av textilfärg för att göra en sliten klänning finare 👗
 
 
 
Om jag känner dottern rätt kommer vi nog fortsätta trycka fler motiv någon annan dag 😉 
 
 
Dessa tre små figurer pysslade vi ihop för någon vecka sedan 😀 Den lila hade hon dock redan gjort själv ☺️ 
 
 
De här små askarna är mina favoriter ☺️ De var roliga att fixa och blev väldigt fina 😀
 
 
För något år sedan fick Patricia ett set med loombands i födelsedagspresent. Trots att vi gjort smycken lite då och då har hon massor av looms kvar. I år fick hon ett ännu större set - med 4500 delar 😉 Vi tyckte det var dags att göra något större så jag har piffat upp barnens stegar till sängarna ☺️
 
 
 
 
Trots att det gick åt en hel del looms  till de här syns det knappt att vi har använt några 😂 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: