Bakat 😋

God kvĂ€ll 👋
 
Imorgon fĂ„r vi besök sĂ„ barnen och jag har bakat lite gott 😋 Vi hade inte sĂ€rskilt mycket ingredienser hemma, men vi fick ihop till ett gĂ€ng havreflarn och nĂ„gra chokladmuffins. Chokladfyllningen till flarnen rĂ€ckte inte riktigt till alla flarn sĂ„ det blev bĂ„de dubbla med fyllning och nĂ„gra enkla utan. 
 
 
 
Muffinsen gjorde vi i de hĂ€r formarna â˜ș De blev dock vĂ€ldigt kletiga (precis som vi vill ha dem) sĂ„ det gick inte att fĂ„ ur dem sĂ„ jag lade in dem i frysen. Jag tĂ€nker att det borde gĂ„ lĂ€ttare om de blir kalla... 
 
 
Det Ă€r Linn och Alvin, som kommer - om Pontus Ă€r ledig följer han ocksĂ„ med â˜ș Det ska bli kul att trĂ€ffa dem och fĂ„ umgĂ„s litegrann 💖
 
Jag kunde inte hĂ„lla mig sĂ„ jag har redan mumsat i mig av flarnen (de dubbla med choklad förstĂ„s 😉) 😂 De var sĂ„Ă„Ă„ goda 😋 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: