En vanlig lördag ☺️

 God kväll 
 
I helgen är Patricia hos Olivia, som är hennes kompis och går i samma klass ☺️ Jag skulle lämna henne vid ettiden, men Olivias pappa ringde under förmiddagen för att säga att hon fick komma när hon ville så vi åkte lite tidigare. Därmed hade jag tid över innan jag skulle vara på jobbet. Jag tog en sväng till stan för att köpa presenter till tvillingarna Einar och Moa, som fyller 1 år snart 🎊 Det är kalas för dem och deras storasyster Matilda, som fyllde 4 år förra veckan, nästa helg. Jag hittade en varsin present till dem så nu är den biten klar 😀 
 
På tal om att köpa så shoppade jag litegrann åt mig själv häromdagen 😉 Min baddräkt sjunger på sista versen så jag beställde en ny. Jag passade även på att beställa ett nattlinne då jag knappt har något att sova i.
 
 
Jag tyckte det var fint med lite spets 😀
 
 
Jag gillar bonprix.se för de har det mesta ☺️
 
Nu ligger jag här hemma och ska försöka sova innan det är dags för ännu ett arbetspass. Det sista passet med sommarvikarierna, vilket känns lite tråkigt. De är duktiga och vill jobba, men jag saknar många av mina vanliga kollegor så det ska bli kul att de kommer tillbaka ☺️ 👍 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: