Första skoldagen och dags att åka buss 💗😀

God morgon 😀
 
Igår var det äntligen dags för Sebastian att få börja åka skolbuss ☺️ Han vaknade med ett leende, som stannade kvar hela dagen 💗 
 
 
Patricia var lika glad hon fast hon längtade mest efter att få träffa alla sina kompisar 😀 
 
 
Eftersom båda barnen ville åka buss första skoldagen fick jag åka själv i bilen. Jag mötte upp barnen vid skolan. Patricia hittade sina kompisar direkt ☺️ Det värmde i mamma hjärtat att höra både hennes egen och kompisarnas glädje 💜 Vartefter klasskompisarna kom sprang hon tillsammans med de, som redan var där för att ge en hejkram ☺️
 
Sebastian passade på att leka litegrann innan klockan ringde och det var dags för rektorn att hålla ett litet tal. Han tyckte rektorn var tokig, som stod på bordet, vilket han såklart gjorde för att alla skulle ha chansen att se honom 😉
 
 
Efter att ha fått vara med på morgonsamlingen fick alla föräldrar följa med fröken Lisa in till ett annat rum för att få information. Under tiden roade barnen sig med fröken Malin 😀
 
För våran del var det ju inga nyheter direkt, men det kändes ändå skönt att jag var med en liten stund på Sebastians första skoldag 💗 Jag fick en snabb kram och ett härligt leende innan jag gick därifrån 💗
Patricia hade glömt kvar lite saker inne på fritids så jag smög in till henne för att lämna dem. Jag passade på att sticka in huvudet för att se hur det gick för henne. Jag fick en snabb vinkning och ett hejdå så då kunde jag konstatera att läget var lugnt ☺️
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: