Fredagsmys och födelsedagspresenter ☕ 🎁

God kväll 😁 
 
Då var det fredagskväll igen - det känns extra härligt när jag vet att jag är ledig i helgen 😂
 
Efter ett arbetspass åkte jag till Rasta för att hämta ut ett paket, som innehöll Sebastians födelsedagspresent 🎁 Jag hämtade barnen på fritids innan vi åkte hemåt för att hämta Kent och jultidningarna innan vi åkte vidare hem till farmor för att fika lite ☕ 
 
Barnen passade på att leka skolbuss med farmors gamla cykel 😂 
 
 
När vi kom hem igen åt vi smörgås innan vi började mumsa i oss godis 🍬 
Sebastian somnade här bredvid mig i soffan så fort han ätit upp allt i sin skål 😉 
 
Jag glömde bort att visa er de fina blommorna, som jag fick i en lite försenad födelsedagspresent, av Linn, Pontus och Alvin 🌸 Snälla, som de är fick jag även krukor till dem, vilket var extra kul eftersom jag har så få, som matchar ☺️ 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: