Roliga och mindre roliga minnen 💗

God morgon â˜ș
 
Patricia piggnade till sĂ„ hon har varit i skolan resten av veckan 😀
 
I onsdags hade jag möte pĂ„ jobbet sĂ„ fick barnen vara pĂ„ fritids efter skolan. Jag passade pĂ„ att Ă„ka in till Kristinehamn nĂ„gra timmar tidigare för att hĂ€lsa pĂ„ kollegan Therese innan mötet â˜ș Hon bjöd pĂ„ kaffe och cheesecake. Det var mumsigt 😋
Eftersom vi ska byta chef bjöds det pĂ„ tĂ„rta pĂ„ mötet sĂ„ det blev lite sötsaker den dagen. Det Ă€r dock de enda hittills den hĂ€r veckan 👍 Jag försöker hĂ„lla igen pĂ„ den biten. Jag har Ă€ven fĂ„tt till tvĂ„ kortare trĂ€ningspass hĂ€r hemma, vilket kĂ€nns vĂ€ldigt bra â˜ș 
 
Jag fick ett fint minne pĂ„ Facebook idag. Det Ă€r svĂ„rt att förstĂ„ att det har gĂ„tt tvĂ„ Ă„r sedan dess och att hon nu började tvĂ„an đŸ˜Č IstĂ€llet Ă€r det Sebastians tur att gĂ„ i förskoleklass â˜ș 
 
 
Ett annat mindre roligt minne Àr detta:
 
 
Det Ă€r ett Ă„r sedan min "lilla" olycka. Ärren har lĂ€kt bra mĂ„ste jag sĂ€ga. Jag har aldrig lagt ut nĂ„gra bilder pĂ„ hur sĂ„ren sĂ„g ut, men fyra av dem var över en centimeter djupa varpĂ„ de blev sydda. Sedan var det ju flera stycken till, som inte var riktigt lika illa. Jag fick inte till bilderna sĂ€rskilt bra, men jag visar Ă€ndĂ„ mina Ă€rr.. 
 
Det kÀnns fortfarande konstigt att tÀnka pÄ det. Det kÀnns overkligt och det Àr svÄrt för mig att förstÄ att det faktiskt har hÀnt..
 
Jag Ă€r sĂ„ tacksam över att Sebastian inte har visat nĂ„gra tecken pĂ„ att mĂ„ dĂ„ligt över detta. Han har aldrig visat nĂ„gon rĂ€dsla mot hundarna utan han följer gĂ€rna med och ger dem mat, vatten eller kelar med dem â˜ș
 
 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: