Vi fick trevligt besök i trädgården 🦌

Hej 😀
 
Jag stod nyss i tvättstugan och hängde tvätt när jag fick se att vi hade besök 😉 
 
 
Vi har ju tio äppelträd, som har haft otroligt mycket äpplen iår 🍏 Eftersom frukten bara rasar ner hinner vi inte med att få upp allt! Barnen fyllde flera hinkar häromdan för att Kent skulle ta med till vildsvinen i skogen 🐗 Det syndes knappt att de tagit något då gräsmattan är full! Att det ger rådjuren mat gör mig ingenting - de får gärna komma hit och mumsa 🦌 Tyvärr skrämde vi iväg det den här gången, men jag har sett flera stycken här förut så de kommer nog tillbaka ☺️
 
 
Äpplena är inte färdigmogna så de går inte att äta för oss, men djuren gillar dem ändå 😉 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: