Kalas för en väldigt nöjd kille och försämring 🎊🎂🤧

Hej hej 👋
 
Eftersom jag mådde bättre bestämde vi att kalaset för Sebastian skulle bli av. Det blev lyckat - ungefär halva klassen kom. De kollade inte särskilt mycket på filmen, men det hade vi i ärlighetens namn inte räknat med heller 😉 Det, som var allra roligast, var att alla lekte med alla 😀 Sebastian var så nöjd när alla hade åkt hem. Han började genast greja med alla nya fina presenter han fått 😀 Lyckan lyste om honom, vilket värmde i mammas hjärta 💗
 
 
När jag skulle skära första biten utav tårtan var bilden ovanpå så seg att dela på. Där och då kom jag på att jag glömt ta bort plasten på den 😂 Både jag och de vuxna, som stannat kvar, fick oss ett gott skratt 😂 Det blev lite pilligt och kletigt att få bort det, men det gick tillslut 😉
 
 
 Här är några av alla sakerna han fick:
 
 
 
 
 
Senare under kvällen, när jag började varva ner igen, fick jag en väldigt besvärlig hosta! Jag somnade tillslut, men vaknade vid tre-halv fyra av att Sebastian kom in för att sova hos oss. Jag valde då att bädda ner mig i soffan istället. Jag hade svårt att somna om då hostan inte ville ge med sig. Det gjorde så ont 😢 Det kändes, som att halsen blivit sönder fräten (heter det så?!). Usch, vilken smärta! 
Efter mycket övervägande valde jag att ringa till jobbet för att sjukskriva mig även i helgen. Jag kände helt enkelt att kroppen sa ifrån. Då är det bara läge att lyssna!
 
Förutom den stunden han var med pappa och storasyster till stan har han lekt med de nya sakerna även idag 😀 Han har byggt lego, målat och pysslat, skjutit med nerf och invigt tofflorna 😊
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: