En kort promenad följt av bananpannkakor 🐶 🥞

Hej hej 👋
 
Jag tänkte att vi skulle försöka hålla igång det här med promenader även efter helgen hos mamma ☺️ Därför tog jag och Sebastian med oss minsta vovven Sacke ut på en sväng. Tyvärr var inte lillebror jättesugen på att gå så det fick bli en kort sväng, men det är ju alltid bättre än inget!
 
 
Trots en kort paus ville Sebastian bara gå hem så jag fick ge med mig 💜 
 
När vi kom hem fixade jag pannkakor. Jag gjorde bananpannkakor till mig, men Sebastian fick vanliga. Med varma hallon till blev det en riktigt god och även nyttig lunch 👍 Sebastian tog förutom hallon även chokladsås på sina så hans lunch blev desto mer kaloririk, men det fick bli så eftersom jag hade varken grädde eller glass hemma.. 
 
 
I vanliga fall skulle Patricia komma hem vilken minut, som helst men de slutar en timme senare idag så alltså kommer hon inte hem än på en stund. Det ska bli kul att höra hur dagen i pulkabacken har varit 💗 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: