En mysig torsdag 💞

God förmiddag â˜ș
 
Efter gĂ„rdagens frukost fick Sebastian och Tyra bada 🛀 Sedan var det full rulle hela dagen 💕 
 
Vid tolvtiden kom Anna för att umgĂ„s litegrann 😀 Jag slĂ€ngde ihop makaroner och falukorv, som vi mumsade i oss innan vi fikade. Barnen fick med sig ett varsitt fat med lite gott framför teven dĂ€r de fick sitta för att varva ner. NĂ€r fikat var slut började de leka igen dĂ„ sĂ€rskilt mycket vila hann de inte fĂ„ 😉
 
NĂ€r Patricia kom hem frĂ„n skolan fick hon sĂ„klart ocksĂ„ lite fika. Efter det gjorde hon fruktburgare Ă„t mig och Anna 🍏 🍌 đŸ„’Â 
 
 
Efter nĂ„gra timmar Ă„kte Anna hem - Tyra visste att hon skulle hem till Mats sĂ„ det blev inga problem nĂ€r hon fick följa med mamma 💗 
 
Jag och min lilla tjej tog vĂ„ran första "selfie" sedan hon fick glasögon 👓 
 
Runt klockan 20 tog Kent med sig bĂ„de Tyra och Stilo för att först hĂ€mta en av Mats chaufförer och sedan Ă„ka hem till Mats med allihopa â˜ș 
 
De hann knappt Ă„ka hemifrĂ„n innan Sebastian landade i fĂ„töljen 💗
 
 
Sedan tog det bara nĂ„gra minuter innan han slocknade 😮 Det Ă€r kul, men jobbigt, att leka med kusinen 💕 
"En slagen hjĂ€lte" 😉 
 
 
Patricia och jag myste i den andra fĂ„töljen en stund 💞
 
 
NĂ€r bĂ„da barnen somnat och bĂ€ddats ner i sina sĂ€ngar njöt jag av lugnet 😉 Det blev nĂ„gon timme till framför teven innan det fick bli sovdags för mig ocksĂ„ 😮 
 
Det blev en lĂ„ng dag med massa lek för barnen 💕 De höll sams nĂ€stintill hela dagen alla tre, vilket var skönt â˜ș 
StĂ€dning blev det dock inte sĂ€rskilt mycket av för min del. Jag tvĂ€ttade och dammsög i badrummet, tvĂ€ttstugan och köket plus att jag gick omkring och smĂ„plockade, men det syns knappt.. Det Ă€r som att spotta i motvind ungefĂ€r 😓 Det fĂ„r nog bli ett rens framöver för att fĂ„ bort allt vi inte behöver och sedan hitta plats Ă„t de vi ska ha kvar sĂ„ det blir lĂ€ttare att hĂ„lla ordning sen!... 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: