Jag har blivit bortskämd 💖💞

God kväll 🌜
 
Igår kväll åkte Kent och Patricia till stan en sväng. De hämtade ut ett paket, handlade litegrann och åt mat - de hade lite pappa och dottertid 💞
 
De hade köpt med alla hjärtans dag presenter till mig🎁
Jag fick en fin blomgrupp med bland annat rosor, choklad, trisslotter och ett fint kort, som de hade skrivit en fin hälsning till mig i 🌹 💗 
 
Jag blev så glad 💖
Patricia tyckte att de skulle köpa plastblommor eftersom "mamma har inga gröna fingrar" 😂 Hon hade rätt, men jag är glad för att min sambo ännu inte gett upp hoppet om mig 😉
 
 
Vi hade besök utav Anna och Tyra några timmar igår. Eftersom Anna behövde hjälp med barnen idag bestämde vi att de kunde vara hos oss så när Anna och Tyra varit till tandläkaren kom de hit även idag ☺️ De hade köpt med choklad, kakor och russin. Dessutom fick jag ett fint ljus ☺️ Det var oväntat, men trevligt med en present 💖
 
Emilia slutade skolan senare än Patricia så hon kom hem med bussen en timme senare än henne. Sedan har de stora tjejerna lekt tillsammans medan Sebastian och Tyra hållt ihop 💖
 
Kent är iväg och jagar så jag har varit ensam vuxen, men barnen har skött sig så bra att det inte gjort särskilt mycket ☺️ 
 
Vi åt pizza och piroger till kvällsmat 🍕 Vi dukade med fina glas och tände ljus för att få lite mysig stämning 💖
 
 
Efter maten fick de små barnen bada (de stora gjorde det innan maten) innan jag poppade popcorn åt oss 
☺️ Patricia och Emilia kollade på en film nere i vardagsrummet medan Sebastian och Tyra kollade på hans rum. Jag placerade mig i min säng för att kunna hålla lite koll på de små medan de åt popcorn. 
När filmerna var slut fick barnen bädda ner sig på varsitt håll och de somnade gott alla fyra. Nu har Anna nyss varit här för att hämta sina tjejer 💖 
 
Jag ska se färdigt på "Scorpions" innan jag bäddar ner mig i sängen för att få några timmars sömn innan det är dags att gå upp tidigt för att åka till jobbet 🙀 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: