Sjuk, fredagsmys och trött hund 🤒👨‍👩‍👧‍👦🐶

Hej hej 👋
 
Imorse när klockan ringde för att det var dags för mig att gå upp med Patricia, som skulle till skolan, blev jag lite överraskad när jag upptäckte att hon låg nere vid mina fötter 😂 Sebastian låg också bredvid mig, men det hade jag märkt tidigare 😉 
Patricia sa direkt att hon inte mådde bra och eftersom hon kändes varm fick hon stanna hemma idag. Hon har lekt litegrann, men det har varit lugna lekar så det märks att hon inte är på topp. När jag skulle ta tempen hittade vi inte termometern. Hon kändes dock väldigt varm så hon fick Alvedon ändå eftersom jag var säker på att hon hade feber! Sedan dess har hon blivit lite piggare 💗
 
Jag har grejat litegrann i köket. Nu har vi haft lite fredagsmys med tacos, tända ljus och fina glas, som Sebastian valde 💞  Grabbarna ska nämligen eventuellt iväg på annat håll senare så därför körde vi på en mysig lunch tillsammans 💗 Kent är ledig idag så han har varit ute i skogen med Sacke 🌳 🐶 De kom hem lagom till tacosen 🥙 
 
 
 
Vovven fick följa med in så nu ligger han hos mig i soffan och myser 💞 
Sebastian passar på att klappa lite 😘 
 
 
Det tog visst på krafterna att springa runt i skogen för nu ligger vovven här och snarkar 😴 
 
 


Kommentarer
Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så myyyysigt :*

Svar: Ja, det var det 😍
Jenny

2018-02-23 @ 18:15:42
URL: http://goforfit.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: