Tjejmys vs grabbmys 💞

God kvĂ€ll 🎑
 
Idag ville Patricia Ă„ka med oss hem sĂ„ efter att jag hĂ€mtat Sebastian pĂ„ förskolan vĂ€ntade vi nĂ„gra minuter tills lilldamen slutade skolan 📚 ✏ 
 
NĂ€r vi kom hem hjĂ€lpte barnen mig att ta ner tvĂ€tten för att jag skulle kunna hĂ€nga upp dagens tvĂ€tt â˜ș Efter att barnen Ă€tit mellis och jag lunch vilade vi en stund. Sedan lekte Sebastian pĂ„ sitt rum medan jag hjĂ€lpte Patricia att stĂ€da hennes rum. Jag förstĂ„r verkligen inte hur man kan lyckas stöka ner sĂ„ 😆 Det ser lika illa ut i lillebrors rum sĂ„ det fĂ„r han och jag ta tag i imorgon!
 
NĂ€r Kent slutade jobbet tog han med sig Sebastian till Karlskoga för att greja med Ă„tlarna 🌳 Vi tjejer stannade hemma. Vi stĂ€dade nĂ€stintill fĂ€rdigt pĂ„ Patricias rum (hon ville ta det sista imorgon) innan det var dags att börja med kvĂ€llsmaten. Den fixade lilldamen idag - köttbullar och makaroner 😋
 
 
Vi dukade med fin glas och hade det lite extra mysigt 💕 
 
Vi avslutade tjejmyset med att Ă€ta popcorn och titta pĂ„ "nya hyss med Emil i Lönneberga" â˜ș
 
 
Jag gillar Astrid Lindgrens filmer lika mycket nu, som jag gjorde nĂ€r jag var liten 💕 Vi fĂ„r köpa hem fler filmer att titta pĂ„ 😀 
 
Nu ska jag ringa till mina grabbar för att se hur det gĂ„r för dem 💞


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: