Ännu en årsdag ❤️

Hej hej  👋

I måndags, på nyårsdagen alltså, hade jag och Kent årsdag ❤️ Vi har nu varit tillsammans i 11 år - förlovade i 9 av de åren. Jag älskar min sambo/fästman mer och mer för varje år, som går 💜 


I vanliga fall brukar vi gå ut på dejt för att fira, men i år tog vi med oss barnen och Joakim till mormor och morfar istället 😀 Jag ville hinna träffa min lillebror innan han åkte hem till Norge ❤️ Mormor gjorde iordning en extra god lunch eftersom det var nyårsdagen. Det blev två olika slags kött, hemmagjorda köttbullar, klyftpotatis, kokt potatis, sås, kokta morötter och grönsaker 🥗 Mums, vad gott det var 😋 Dessutom fick vi fruktsallad med grädde och glass till efterrätt/eftermiddagsfikat ☕ 

Mamma kom också dit en sväng så det blev en liten släktträff ❤️ Det var mysigt att få umgås litegrann ❤️ Vi fick inte träffa morfar så länge för han var iväg och styckade, men vi hann träffas en stund i alla fall 😀 

När vi kom hem försökte vi få barnen att somna lite tidigare för att vi skulle få en liten extra stund ensamma, men det gick sådär för Sebastian höll inte alls med 😂 
Vi åt lite ost och kex framför teven - det var gott 😋

Vi tänker fortfarande gå på dejt - det får bara bli en annan dag helt enkelt ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: