Brist på sömn = törnrosa 😴😂

Hej hej 👋
 
I helgen jobbade jag natt 🌃 
 
På lördagen skulle både Sebastian och kusinen Tyra på kalas i gympahallen på skolan. Eftersom jag ändå inte klarade av att somna hämtade jag barnen, som var hos farmor för att åka iväg med dem ☺️ 
 
 
 
De härjade loss ordentligt båda två 💕 Det dröjde ungefär 10 minuter tills de var sådär svettiga och "goa" 😉
 
På söndagen hann jag med en dusch följt av endast lite vila innan jag och barnen åkte till Nybble. Vi skulle till mormor och morfar för att äta lunch med dem och Johanna med familjen, som var i Kristinehamn över helgen ❤️ Det jag inte visste var att även Joakim var med ❤️ Dessutom kom även kusinerna Sofie och hennes lilla familj och Sandra så de blev en liten mysig släktträff 💞 Sofie och Mattias fick en dotter i början på december. Hon var så liten och söt ❤️
 
Sebastian och kusinen Linus hann både leka och bli lite osams under de timmarna vi var där 😘
 
Det var mysigt att få träffa alla och umgås litegrann 💞 
 
I måndags, efter att jag slutat mitt tredje nattpass, åkte jag för att hämta Sebastian, som varit med farmor på jobbet en stund. Vi åkte vidare mot "Hagahuset" för att kolla lillebrors syn. Medan vi väntade på att ögondropparna skulle verka, vilket tog ungefär 40 minuter, passade vi på att ta en liten promenad ☺️ När vi kom in igen tyckte Sebastian att det var lite besvärligt eftersom han inte såg ordentligt 😢
 
 
Besöket slutade med ett nytt recept på glasögon så nu ska vi ta oss iväg till "Synoptik" för att beställa dem. Vi tänkte ta det samtidigt, som vi hämtar Patricias glasögon, eftersom de är färdiga vilken dag, som helst nu ☺️ Han valde nya bågar när vi beställde storasysters glasögon så det besöket kommer gå smidigt 😊
 
När vi var klara på "Hagahuset" åkte vi till "Subway" för att äta brunch 😋 Det var riktigt gott 😋
 
 
Vi avslutade med ett besök på Coop för att köpa med en matlåda till Kent eftersom jag kände att jag inte skulle orka laga mat..
 
En stund efter att Patricia kommit hem gick jag upp för att vila mig en stund. När Kent kom hem vid klockan 17.30 bäddade jag ner mig ordentligt för att få sova i alla fall någon timme för vid det här laget var jag helt slut 😴 Jag hade sovit max 5 timmar sedan torsdagnatt så att det kanske inte var särskilt konstigt att krafterna började ta slut 😆 Jag somnade, som en stock och gissa om jag blev förvånad när Kent kom in på tisdags morgonen för att säga hejdå samt tala om att Sebastian var vaken och tittade på teven! Jag hade alltså sovit hela natten 😉 Efter att ha gått ner och bäddat ner mig i soffan istället somnade jag dessutom om en stund till 😂
Det var sååå skönt att få sova ikapp litegrann 😀 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: