En mysig helg med mamma/mormor 💗

Hej hej 👋
 
Nu har det gått några dagar sedan Sebastian ramlade och slog sig. Han har inte visat några tecken alls på att må dåligt eller ha ont utan han har varit sitt vanliga busiga jag 💓 
 
I fredags hämtade jag och Sebastian Patricia på skolan. Sedan åkte vi till synoptik för att fixa Sebastians glasögon,som tappat ena glaset flera gånger de senaste veckorna. Kent har lagat dem flera gånger så nu tyckte vi det var dags att proffsen fick göra något åt problemet ☺️
När glasögonen var klara åkte vi vidare till Nybble. Vi hämtade upp mormor innan vi åkte hem till mamma 😀 
 
Efter en stund skjutsade mamma hem mormor medan jag diskade.
Jag,mamma och barnen hade en mysig kväll med bland annat korvgrillning inomhus och godis 😉
 
 
Lördagen började med sovmorgon till halv nio ungefär. Efter frukosten gjorde vi oss iordning innan vi tog en sväng till Ica i Gullspång. Sedan lagade mamma lasagne medan jag gjorde en sallad. Efter det lekte barnen utomhus medan vi vuxna tog en kopp kaffe ☕
 
Strax innan halv två var det dags för mig att åka till jobbet medan barnen stannade kvar och mös med mormor 💗 En sak, som de "måste" göra när de är där är att kolla på vattnet nedanför mammas/mormors hus 🏡 
 
 
När jag slutat jobbet åkte jag tillbaka till mamma. Hon hade gjort en god smörgåstårta åt oss - den var sååå god 😋 Jag hade tur för jag fick med en bit till min söndagsfrukost på jobbet 😊
 
 
Igår var barnen med mamma/mormor igen medan jag jobbade. När jag slutade mötte de upp mig utanför jobbet så jag behövde aldrig åka till Nybble, vilket jag var väldigt tacksam för 😀 De hade varit och handlat innan och hade gammelmormor med sig också ☺️
 
Jag och barnen åkte hemåt en liten sväng för att hämta Kent. Sedan åkte vi hem till Mats för att fira Emilia, som har fyllt år 🎊 Vi passade på att ta kort på alla kusinerna (från den delen av släkten) när vi var samlade 💗
 
 
Patricia passade på att mysa med lilla Moa så fort hon fick tillfälle 💗 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: