Inför förskoleklass, en snöig promenad, "Subway" och "måndagsgodis" 😋💖

God morgon ❄️
 
Igår var jag på en liten träff på skolan. Det var föräldrarna till de barn, som ska börjar förskoleklass till hösten, som var inbjudna för att få lite information 😃 Medan jag var där åkte Kent med barnen och Monica till Välsviken. De åt på "Subway" och handlade litegrann 😊 När mötet var slut ringde jag för att tala om att jag var klar sedan gick jag den lilla biten bort till "Rasta" för att vänta där. Det snöade och jag hade glömt mössan så jag blev kall om öronen, men annars var det faktiskt skönt att få lite frisk luft 😉 Jag hade gärna gått vidare, men eftersom jag inte hade en enda reflex fick jag snällt stanna där det fanns belysning 😂
 
 
När vi kom hem mumsade jag i mig en halv smörgås, som familjen köpt med åt mig från "Subway" 😋  Kycklingbröst, currydressing,grönsaker osv - min sambo vet precis vad jag vill ha 💖 Sebastian hade fått köpa med en smörgås hem för att ha till frukost och jag lämnade ju kvar halva av min så idag får vi en liten lyxigare frukost 😉
 
Vi drack kaffe och åt bland annat munkar också 😋 Det var ingen dålig efterrätt 🍩 ☕ Sedan åkte farmor hem till sig och barnen bäddade ner sig i en varsin säng medan mamma och pappa slängde sig i soffan och mumsade i sig alldeles för många bitar godis 🤢
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: