Lek och bus i snön ❄

Hej hej 👋
 
De senaste dagarna har ju bjudit på massa snö så idag passade jag och barnen på att vara ute och busa en stund när vi kom hem ifrån jobb/skola/förskolan ❄ 😊
 
 
Åh, vad roligt det såg ut när Sebastian skulle dra Patricia på snowracern 😂 Det går minst sagt trögt i den djupa snön 😉
Gårdsplanen har blivit plogad två gånger, men ändå är det massor av snö! Nu får det gärna räcka tycker jag 😉Jag gillar snö, men jag hade hellre sett att den hade kommit i november och sedan legat kvar under hela vintern. Det är synd att den ska komma och sedan försvinna direkt igen. 
 
 
 
Nu vilar barnen framför teven en stund så jag passar på att sträcka ut mig på sängen några minuter. Jag är redan jättetrött så det blir en tidig kväll följt av ytterligare en tidig morgon...😴 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: