Två barn, som trivs = föräldrarnas glädje 💜

Hej hej 👋
\n
 
\n
Idag var det dags för Patricia att börja skolan igen efter jullovet. Hon var så glad när hon kom hem 😊 Det är en enorm lättnad att hon trivs i skolan 💗
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
Barnen har hittat en app i min mobil så de har tagit massa foton 📸 
\n
\n
 
\n
Sebastian var minst lika glad över att vara på förskolan 😀 Vi hade ju en period under hösten/tidiga vintern då han inte alls ville bli lämnad - detta trots att jag vet att även han trivs 💗 Det var många gånger jag fick lämna förskolan med tårarna brännandes för att sedan bryta ihop så fort jag kom till bilen. Usch, det var jobbigt och jag hoppas att den perioden är helt över! 😢
\n
 
\n
När jag och Sebastian kom hem började vi städa ut bilen, hundarna fick mat och vatten, jag hämtade posten osv. Vi var fortfarande kvar ute när Patricia kom hem med bussen så hon hjälpte mig med bilen för lillebror hade tröttnat 😉 
\n
Jag har även hunnit tvätta några maskiner, tömt och fyllt diskmaskinen för att sedan starta den (jag har dock inte plockat ur den). Barnen har städat sina rum. Medan jag ändå höll på med massa tvätt passade vi på att gå igenom barnens kläder. Patricia hade en hel del, som hon inte ville ha kvar och Sebastian hade också litegrann. Jag ska försöka hitta någon familj att skänka kläderna till tänkte jag ☺️ 
\n
 
\n
Medan grabbarna i familjen åkte till ett vildsvinshäng för att öva med Sacke stannade vi tjejer hemma 🐗 Jag har duschat, vi har spelat memory, Patricia har badat och nu myser vi i soffan. Sebastian tyckte tydligen att det var spännande och hade skött sig väldigt bra så han får nog följa med pappa dit fler gånger 💗 
\n
Nu väntar vi på att grabbarna ska komma hem med pizza 🍕 Sedan kan vi somna mätta och belåtna 😉
\n
 
\n
\n
\n
 
\n
Igår kom mina godingar fnissandes och visade mig att de hade bytt kläder 😂 Goa ungar 😘💖
\n
\n
 
\n





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: