Återblick - Tyskland 💗

Hej hej 👋
 
Just nu är jag i Tyskland med min lilla familj 💗 Det är två år sedan vi var här första gången. Förra året blev det aldrig någon tripp hit så vi är glada över att vi fick till det i år ☺️ 
 
Eftersom jag själv tycker det är skoj med återblickar tänkte jag visa er några bilder ifrån förra besöket 😉 
 
Det var inte särskilt varmt när vi åkte färjan dit, men vi gick i alla fall upp på däck en stund. 
 
 
Utanför Gunther och Christel (de vi bodde hos) fanns det en liten lekplats, som jag och barnen gick till varje dag för att de skulle få leka av sig litegrann ☺️ 
 
 
 
 
Något jag har sett fram emot är shoppingen 😂 Vi hittade ett litet köpcentrum där de hade väldigt mycket billiga kläder förra gången. Jag hoppas på ett besök dit igen då framför allt lillebror behöver uppdatera sin garderob eftersom han vuxit så 🤞
 
Den här klänningen har varit en stor favorit enda fram tills nu faktiskt ☺️ Hon har vuxit ur den så det är dags att ge bort den till någon annan.. 
 
 
För Sebastians del blev de här shortsen favoriten, som han fortfarande använder 👍 
 
 
Jag gillar att fynda - särskilt när plaggen sedan kan användas under såpass lång tid! Med tanke på priset kanske man inte kunde förvänta sig att de skulle ha så bra kvalitet, men efter att de har använt kläderna flitigt i två år kan de nu ges vidare till någon annan. Det kallar jag riktiga fynd 😀
 
Jag håller tummarna för att det blir lite shopping även den här gången 🤞 ☺️ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: