Diggiloo 😀

God natt 🌜
 
Jag och Patricia har precis kommit hem efter en mysig kvĂ€ll tillsammans med mamma/mormor 💖 Vi har varit pĂ„ "Diggiloo" i Kristinehamn 😀 Det var vĂ€ldigt bra! Patricia bĂ„de dansade och sjöng sĂ„ hon underhöll mig lite extra 😘 
 
Hon var vĂ€ldigt taggad inför detta och hade t o m gjort iordning en egen liten teckning â˜ș 
 
 
Oturligt nog lyckades det komma regn just idag. Det var dock vÀlbehövligt för alla sÄ vi klagar inte (fast det var inte sÄ skoj dÀr och dÄ). Det blev dock uppehÄll strax innan showen började och sedan har det inte regnat nÄgot mera..
 
 
Mamma hade tagit med sommarskinka (Patricia fick kall korv istĂ€llet), potatis, memosasallad och vanlig sallad, som vi mumsade i oss nĂ€r vi valt vĂ„ra platser. Hon hade Ă€ven med chips och lite godis, som vi hann mumsa i oss av innan showen började 😀 
 
Jag mĂ„ste erkĂ€nna att jag inte hade nĂ„gra större förvĂ€ntningar innan dĂ„ ingen av artisterna direkt Ă€r nĂ„gon stor favorit - bortsett frĂ„n David dĂ„ 😉 Men jag blev glatt överraskad för alla var verkligen jĂ€ttebra och de bjöd pĂ„ en vĂ€ldigt bra show â˜ș Dock Ă€r David fortfarande min favorit 😘 
 
 
 
 
Patricia somnade, som en stock sĂ„ fort vi kom hem 💖 Jag ska försöka sova jag med - det kĂ€nns inte, som att det blir nĂ„gra större bekymmer 😀 Det Ă€r bara vi tjejer hemma för Kent Ă€r pĂ„ fest och Sebastian sover hos farmor â˜ș 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: