Födelsedagsfirande 🎁 ☕

God kväll ☺️
 
Barnen och jag har varit borta i stort sett hela dagen. Vi åkte hemifrån vid elvatiden för att hämta upp Joakim 💗 Vi åkte vidare hem till mamma där vi skulle ha lite firande eftersom både jag och Joakim har fyllt år 🎊 Mormor och morfar kom också dit för ett ge oss paket, äta lunch, sitta och prata i solen samt äta go fika. 
 
 
Efter att vi ätit biff och potatis satt vi bara och hade det skönt ett tag innan vi mumsade i oss paj och glass med tillbehör 😋 
 
Jag åt två bitar av den goda jordgubb - och rabarberpajen (jo, det finns paj under all vaniljsås) 😋 
 
 
 
När mormor och morfar hade åkt väntade vi ett tag innan vi gjorde oss iordning för en tur till stranden. Mamma, jag och barnen badade medan Joakim valde att sitta i skuggan och ta det lugnt istället 😀 
Det var riktigt skönt i vattnet 🏊 
 
Vi hann med lite mera mys samt kvällsmat hos mamma innan vi åkte hemåt. Vi stannade till på Coop för att köpa en present till helgens kalas 🎊 Vi sa även hejdå till lillebror/morbror för den här gången 💗 Han stannar dock i Sverige tills nästa helg så vi kommer förhoppningsvis hinna träffas en gång till innan han åker hem. 
 
Det dröjde inte särskilt länge innan barnen somnade. Jag har tittat på "Nashville" samt målat om naglarna (det gäller att passa på medan jag har semester). Nu får det bli sovdags även för mig 😴
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: