Härligt 💖

Hejsan hejsan 👋
 
Barnen badar med Lars och Mats medan några andra iväg för att handla litegrann. Jag passar därför på att vila mig en stund ☺️ 
 
Jag började söndagen med att slänga i mig frukost lite snabbt innan jag hoppade i poolen tillsammans med Tony och nästan alla barn 🏊 Därmed hade vi vårat "skift" gjort för dagen 😂 
 
Det är verkligen härligt här 💖 Det finns biljard, fotbollsspel och poolen inomhus plus massa skoj även på tomten så barnen har kunnat roa sig ordentligt med allt möjligt idag 😁 Vi vuxna är dock trötta efter resan hit. Jag måste säga att det gick rätt bra med Patricia och Sebastian. De började tappa tålamodet när vi hade ungefär två timmar kvar, vilket inte var särskilt konstigt för då började även jag att tröttna 😉 
 
Vi såg en hel del fina saker och ställen på vägen hit. Sebastian hjälpte mig att ta några kort 📸 
Husets wifi är dock lite segt så jag får nog visa fler bilder när vi kommer hem 😊 
 
 
Under dagen kommer de sista i gänget dvs Kent och Tomas samt Annelie och hennes döttrar. Sedan är alla på plats 😊 💗 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: