Hemma ☺️

God morgon 😀
 
Igår natt kom vi hem ifrån Tyskland ☺️ Det var skönt, men det var tråkigt att behöva säga hejdå till alla därborta.. Vi har gjort väldigt mycket skoj. Vi var bland annat på Zoo och Dinosaurievärld 😀
 
I dinosaurievärlden kunde man förutom att gå runt och se olika sorters djur även gräva efter skelett ☺️
 
 
 Av någon anledning krånglar det med att ladda ner bilder så jag får göra en sammanfattning någon annan dag.. 
 
Kent var tillbaka på jobbet redan igår medan jag själv fick en ledig dag hemma innan jag börjar jobba igen idag. Det känns sådär, men det blir säkert lättare när jag väl kommer dit ☺️ 
 
Jag avslutade semestern med bebismys då jag passade Sture medan Axel och Linnea var på roligheter 💗 
 
Barnen har precis kommit ner så nu får det bli mys ett tag innan det är dags för oss att göra oss iordning. Eftersom fritids och förskolan är stängda den här veckan får barnen härja med mamma/mormor några timmar 😀 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: