Mer bilder ifrån Danmarksresan 😀

Hejsan 😀
 
Sommarens semester började ju med en vecka i Danmark. Jag tänkte visa er lite mer kort ifrån den resan ☺️
 
Dessa bilder tog Linnea när vi var till havet i Ängelholm 😀 Där var vattnet varmt och skönt. Det är rätt häftigt med vågorna 🌊
 
En av kvällarna åkte jag, Kent, Tomas, Anneli och hennes två vuxna döttrar till ett väldigt fint ställe vid havet 🌊 
Man kunde ta sig ner och upp antingen via rep eller trappa. Kent tog trappan ner, men valde repet när han skulle upp. Han var snabb för jag och Tomas hade knappt hunnit börja gå i trappan innan han var uppe 😉 Efteråt fick jag reda på att det var 250 trappsteg! Det var kanske inte särskilt konstigt att jag var trött när jag kom upp 😂 
Tänk vad vackra platser det finns 💗
 
Det här, som är gjort i sand tyckte jag var väldigt fint ☺️
 
 
När vi var till aktivitetshuset (som jag inte minns namnet på) fick Sebastian bland annat prova den här stora ratten 😀
 
 
På leklandet kunde man leka sumobrottare 😂
 
 
Vi åt ju ute ganska många gånger också 😉 Jag vet att det ser dumt ut när jag har solglasögonen på mig inomhus 😂 De är ju med styrka så jag har oftast inte med mina vanliga glasögon ifall vi ska vara ute därför fick jag snällt behålla dessa på eftersom jag får anstränga ögonen annars.. 
 
 
Vi hade en mysig vecka 💗 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: