Min sömntuta 😉

Hejsan 😁
 
Jag sov sådär i natt pg a att jag hade ont i ett knä - värmen hjälper inte heller till direkt 😆 Patricia satt i mitt knä under nästan hela Diggiloo showen så jag tror att det var därför jag hade ont.. Tillslut smög jag ner för att ta en värktablett och efter det lyckades jag somna ordentligt (då var klockan nästan fem). Jag vaknade av väckarklockan vid tio?! Jag blev minst sagt förvånad när Patricia fortfarande låg och sov 😉 Hon kom dock nersmygandes precis, som Kent efter några minuter. Jag hann ta en dusch och äta frukost (brunch) innan jag åkte iväg till jobbet 😊 
 
 
Jag har inte känt av något mera i knät 🤞 ☺️ 
 
Jag ska snart avsluta min rast sedan blir det full rulle igen innan jag slutar klockan 21 😊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: