Mycket lek och skoj 💗

God kvĂ€ll 🌜
 
Vi Ă€r fortfarande inne i semestermode 💗 Vi umgĂ„s med vĂ€nner, familj, slĂ€kt och bara har det skönt 😀 
 
I mĂ„ndags skulle Patricia bli hĂ€mtad utav Erik, Thea och Tove för att fĂ„ leka hos dem. Gissa om Sebastian blev glad nĂ€r Tove frĂ„gade om han ocksĂ„ fick följa med 💖 Det fick han sĂ„ jag fick helt plötsligt flera timmar med egentid. Efter att ha ringt tvĂ„ kompisar för att se om de ville ha besök och ingen av dem kunde gav jag upp. IstĂ€llet fick det bli "Pitch perfekt 2",lĂ€ttlunch, hĂ€ngning av tvĂ€tt och "Nashville". Det var absolut inga fel att fĂ„ bara vara och ta det lite lugnt 😀 
 
Kent följde med för att hĂ€mta barnen. Vi blev bjudna pĂ„ fika medan barnen fortsatte leka nĂ„gon timme till innan vi tillslut Ă„kte hemĂ„t 😊
 
IgĂ„r fick vi besök av mamma och Joakim 💖 Vi fikade, Ă„t mat, tjattrade massor samt avslutade med bad i "Mossarn" för mamma och barnen. 
 
 
NĂ€r vi hade sagt hejdĂ„ till gĂ€sterna gjorde vi oss iordning för att Ă„ka till Axel, LinnĂ©a och Sture 😀 DĂ€r bjöds vi pĂ„ mera fika ☕ 🍩
 
Idag har Anna varit hĂ€r 😀 Vi fikade (vilken överraskning) och umgicks hela eftermiddagen innan hon Ă„kte hemĂ„t. 
 
Hon hade med sig en födelsedagspresent till mig🎁 Jag visste direkt att jag ville ha den ute pĂ„ altanen, vilket verkade vara det hon hade tĂ€nkt pĂ„ ocksĂ„ â˜ș
 
 
 
Som ni ser har det Ă€ntligen kommit regn idag ☔ Det började Ă„ska ocksĂ„ - det var inte lika trevligt, men troligtvis vĂ€lbehövligt..
 
Nu har jag precis nattat barnen och Kent Ă€r ivĂ€g till skogen med Henrik sĂ„ nu fĂ„r jag egentid igen 😉 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: