Övernattning och bad med lite äventyr 🐍

God förmiddag 😀
 
Vid sextiden igår kväll åkte jag, Sebastian och Tyra för att hämta Patricia. De var vid sjön och badade ☺️ Flickorna ville gärna att Patricia skulle sova över. Eftersom det passade både oss och dem så blev det så. Det var en minst sagt nöjd tjej vi sa hejdå till - igen 😉
 
 
Vi andra åkte vidare den lilla biten, som var kvar, hem till farmor. Därifrån gick vi tillsammans med granne Annelie ner för att bada. Annelie har en egen plats med brygga och en studsmatta i vattnet 😀 Vi badade allihopa och det var riktigt skönt ☺️ Vi tog en fikapaus innan vi hoppade i en gång till. Då såg jag en orm slingra sig förbi längs med kanten! Jag tog tag i båda barnen för att de inte skulle springa dit just då. Eftersom vi såg när de slingrade vidare fortsatte vi bada en stund till. Sedan gick vi hem till farmor igen. Hon bjöd på kvällsmat innan vi åkte hemåt. Barnen var jättetrötta så jag trodde att de skulle somna lätt, men det tog ett tag ändå.
 
Idag vaknade Tyra klockan 6 😴 Jag tog med henne ner för att hon inte skulle väga Sebastian. Han hade vaknat till litegrann, men han somnade om och kom inte ner förrän runt niotiden. Tyra fick sitta i en fåtölj för att se på teven medan jag snosade vidare i soffan 😀 
 
Vi har nyss ätit frukost så nu ska vi göra oss iordning för dagen 😊 Förutom att Tyra kommer åka hemåt vid något tillfälle och att Patricia ska hämtas vet jag inte vad vi ska hitta på. Barnen lär dock inte ha några problem alls med att få tiden att gå 😘
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: