Vi firar med ett bildregn 😂

God morgon 🌾
 
Idag fyller jag 29 Ă„r (?!) â˜ș Det kĂ€nns konstigt att jag blivit sĂ„ "gammal", men pĂ„ nĂ„got vis har jag kommit hit 😂
 
Jag tĂ€nkte att det vore lite kul att se tillbaka pĂ„ hur jag sett ut under Ă„ren sĂ„ vi kör pĂ„ det 😉
 
Jag tror att vi Ă€r runt 18-19 Ă„r hĂ€r 😍 NykĂ€ra med andra ord 💖
 
 
Jag tycker att jag ser sÄ ung ut, vilket jag ju faktiskt var. PÄ de första Àr jag bara 20 och sedan 21-23.
23 Ă„r gammal och nybliven moster 💚 HĂ€r syns min nĂ€spiercing, som jag hade i flera Ă„r, vĂ€ldigt vĂ€l 😀 
 
 
 
Jag inser nĂ€r jag ser bilderna att jag har haft vĂ€ldigt mycket olika frisyrer 😁 
 
Jag Àlskar att ha lÄngt hÄr eftersom det gÄr att göra sÄ mycket med det dÄ, men samtidigt var jag sÄ nöjd nÀr jag hade det kort! Jag ska boka tid hos frisören för bÄde mig sjÀlv och Patricia snart dÄ vi bÄda Àr i behov av en klippning. Jag mÄste dock fundera pÄ hur jag vill ha hÄret..
 
😁


Kommentarer
Postat av: Anonym

Min fina o goa dotter. Älskar dig ❀❀❀

Svar: Tack mamma 💖 Ă€lskar dig med ❀
Jenny

2018-07-06 @ 13:40:37

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: