En dag med lugnt tempo ☺️

God kväll 😀
 
Ytterligare en dag har snart gått! Vi har inte gjort särskilt mycket överhuvudtaget idag. Kent fick åka iväg akut till tandläkaren eftersom han hade så ont 😢 Besöket slutade med en tand mindre. Förhoppningsvis känner han sig bättre snart ❤️
 
Jag och barnen har hållit oss hemma och i princip bara slöat hela dagen.
Jag fick lite hjälp med lunchen 😊 Patricia ville ha potatis och fiskbullar, men när hon insåg att vi inte hade något av det sistnämnda gick hon iväg för att sura istället..
 
 
Sebastian däremot var nöjd för det fick bli köttbullar och falukorv samt pasta 😊 Potatisen får vänta tills någon annan dag. Om jag köper hem fiskbullar till lilldamen så försvinner nog potatisen fort 😉
När maten lagt sig i magen mumsade vi oss en varsin glass för att fira nationaldagen åtminstone litegrann 🍦 
 
Sebastian har blåst såpbubblor från och till hela dagen - både utomhus och inomhus ☺️
 
 
Barnen lade sig för ett tag sedan, Kent har slumrat till i fåtöljen och jag ligger i badet 🛁 Jag har lite dåligt samvete över att jag varit så "lat" idag, men jag behövde en dag med lite lugnare tempo! Man kan inte hålla igång i hundra jämt utan man får lov att varva ner ibland också 💖 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: